Ringdalshytta

Vinteren 2020/21:

Vi har åpen kiosk med salg gjennom vinduet. Det betyr at vi ikke kan tilby sitteplasser inne grunnet korona.

Vi har sittebenker ute, men hadde du håpet å komme inn for å varme deg må vi dessverre skuffe deg.

Alle er hjertelig velkomne, men føler du deg syk håper vi at du ikke oppsøker hytta.

Velkommen til Ringdalshytta! Vi kan by på kald og varm drikke, vafler og annet godt å spise. Velkommen innom!

Ringdalshytta ligger i Gjerdrum kommune, rett nord for grensen til Skedsmo. Se her for alternative stier/veier til Ringdalshytta.

Åpningstider:

Ringdalshytta er åpen lørdager og søndager fra 11.00 til 15.30 så lenge det er skiføre fra Tæruddalen.

Følg Skedsmo skiklubb på Facebook facebook.com/skedsmoskiklubb for oppdatert informasjon.

Høstsesongen: søndager kl. 11.30 – 15.00.

Ringdalshytta åpner normalt høstsesongen første søndag i september.

Vintersesongen: lørdag og søndag 11.00 – 15.30.

Vintersesongen er fra nyttår og så lenge det prepareres skiløyper fra Tæruddalen.

Betaling: Vi tar bankkort og Vipps, men kontanter går også fint (og fungerer alltid)!