Leie av klubbhuset

Skedsmo skiklubb har et flott nytt klubbhus med kjøkken til utleie for små og store arrangementer.

Lokalene egner seg godt til:

• Selskaper
  • Dåp
  • Konfirmasjoner
  • Møter

Klubbhuset kan leies både dag- og kveldstid.

Ved større arrangementer, be om pris. Vi gjør oppmerksom på at prislistens priser kan endres uten varsel.

Alle som leier lokaler må ha med vask. Vask av lokalene skjer i etterkant av et arrangement. Vask av Klubbhuset blir gjort av (Kommer).

Ved henvendelser om leie ber vi om at du oppgir navn, telefonnummer, e-postadresse og opplysninger om hva slags type arrangement du skal avvikle.

Lokalet er ikke endelig booket før depositum er innbetalt og kontrakt er levert.

Kontakt person:

Geir Laget mobil: 480 48 076

mail: booking@skedsmoskiklubb.no

Regler

Her er noen ordensregler, samt noen generelle bestemmelser for huset.

Klubbhuset kan leies ut til personer over 25 år og som har bosted i Norge. Leietaker må selv være tilstede under arrangementet på klubbhuset.

Leietaker plikter å oppnevne en brannansvarlig før arrangementet/festen starter.

Leietaker må sette seg inn i kontrakten.

• Alle arrangementer skal avsluttes senest kl 01.00. Huset skal være tomt ca. kl 02.00.