Skal du være hyttevakt på Ringdalshytta?

Sjekk at du står på vaktlista, og på riktig dag! Hvis du mener noe er feil, ta kontakt med dugnadsansvarlig på dugnad@skedsmoskiklubb.no snarest!

Oppgjørsansvarlig tar kontakt med en av de som har helgens første vakt for overlevering av det vakten skal ha med seg til Ringdalshytta.
Lørdagsvakten har ansvar for å kontakte søndagsvakten for overlevering.
(Hvis ikke søndagsvakten hører fra lørdagsvakten innen rimelig tid, må søndagsvakten selv kontakte lørdagsvakten.)

Les denne før du skal ha vakt:Veiledning_for_hyttevakt.pdf

Som vakt låner du nøkkel til bommen i Gjerdrum og kan kjøre inn til Ringdalshytta uten å betale bomavgift.
Vær oppmerksom på at veien kan være i dårlig stand, særlig etter mye nedbør, og at man kjører på eget ansvar.
Ikke kjør bil på Ringdalsveien dersom det har snødd, uten å avtale dette på forhånd!

Dersom organiserte treningsgrupper i Skedsmo Skiklubb legger treningsøkta innom på Ringdalshytta får deltakerne gratis drikke!

Har du lyst til å servere på Ringdalshytta? Send en epost til ringdalshytta@skedsmoskiklubb.no

Salg og logistikk
Vi bruker iZettle som kasseløsning. Se denne videoen hvis du ikke har brukt iZettle tidligere. Vi har tidligere laget en egen video, Kort innføring i bruk av iPad og kortleser. (Prinsippet er det samme som i videoen, men app’en og iPaden ser litt annerledes ut etter oppdatering.) Mer om iPad og appene på den finner du i om iPad på Ringdalshytta.

Oppgjørsskjemaet under brukes etter salgsdag på Ringdalshytta for å dokumentere omsetning og hjelpe til med logistikken:

Oppgjørsskjema_for_papir_20140906.xls

Oppgjørsskjema_for_papir_20140906.pdf (PDF for utfylling med penn)

I sesongen 2021/2022 hentes og leveres oppgjør, nøkler, iPad og kortleser hos:

• Hans Petter Helsør
    Midtskogveien 13a
    2020 Skedsmokorset

Aggregatet
Se her for info om hvordan starte Honda-aggregatet: Start_av_aggregat.pdf
Her er full bruksanvisning for Honda-aggregatet: Honda_EM4500CXS2_EM5500CXS2.pdf

Har du spørsmål?
Send en epost til ringdalshytta@skedsmoskiklubb.no