Tæruddalen skianlegg

Tæruddalen Skianlegg er ett helårsanlegg som tilbyr rulleski og andre barmarksaktiviteter på sommeren og langrenn klassisk og fri på vinteren.

Anlegget eies av Skedsmo kommune og driftes i samarbeid med Skedsmo skiklubb. Skiklubben har dette anlegget som sin hjemmebase og har alle sine treninger i og rundt anlegget. Vi arrangerer skirenn, rulleskirenn samt klubbmesterskap i terrengløp i og rundt anlegget.

Alle er velkommen til å bruke anlegget men vi vil at det respekteres at grupper trener i hele eller deler av anlegget, og vi vil derfor ikke ha løse hunder eller barn som ikke er under oppsyn når det er trening i anlegget, dette grunnet at det er vanskelig å stoppe med rulleski eller ski på bena.

Skedsmo Skiklubb trener selv i anlegget Tirsdager og Torsdager fra kl 18.00 på Tirsdager og 17.15 på Torsdager vi ber andre klubber respektere at anlegget er opptatt disse dager frem til kl 20.30, noe ledig kapasitet fra kl 19.30 disse dager.

Er det flere grupper som trener samtidig bes ansvarlig trener snakke med annen gruppes trener slik at det er enighet om hvor de forskjellige grupper trener.

Hundeeiere plukker opp etter hunden og vi tar alle ansvar for å ta med oss søppel.

Når man bruker anlegget er det retningsbestemt og man holder seg til høyre slik at man kan passeres på venstre side. Se bilde for retning.

Ta kontakt: post@skedsmoskiklubb.no for ønske om faste treningstid.