Klubbklær

Fra sesongen 2019/2020 bruker klubben swix som klubbklær levert av Orginal teamwear. Det er veldig enkelt for klubben og for utøver, da alt fungerer som i en vanlig nettbutikk.

Du logger deg inn med bruker og passord og skriver inn en kode så kommer vårt tøy opp og du bestiller så mye og hvor mange plagg du ønsker, betaler med deres betalingsmetoder og henter tøyet i Tæruddalen. Vi arrangerer prøvekvelder slik at dere kan prøve tøyet før dere kjøper.

Nettbutikken for vårt klubbtøy har åpent 1 uke på høsten 1 uke på nyåret samt evt etter behov på vårparten, slik at det er kun da som dere kan kjøpe inn vårt tøy.

Det er ingen plikt å handle vårt klubbtøy men det gir en veldig god klubbfølelse både på trening og i konkurranser.

Bestilling av klubbtøy skjer hver høst. Følg med på Facebook og nettsider når klubbtøy kan anskaffes. Nettbutikken er ny åpen frem til 13/10-19 kl 23.59, utlevering før jul.

Her kan du se utvalget: Nettbutikken